Saturday 8 January 2011

Dilemma...

Eile kysis meie uus osakonna (kuivord-niivord) manager, et miks mina Deli vahetuse vanema/teamleaderi kohale eikandideerinud, nyyd kui see taistooajaga kohaks tehti. Vastasin, et arvasin, et asjal pole motet kuna ma ei kannata oma kaega 5 paeva jutti igast asju pesta ja kyyrida. Zac (manager) teatas seepeale, et ei peakski, kuna on teinud uue baasgraafiku mille kohaselt teamleader ei peakski iga paev letis istuma, vaid tal olekski tegegelikult osa aega graafikust ette nahtud taga kontoris istuda ja paberimajandust jms teha. Kolab hasti, aga siiani pole see kordagi kahjuks valja tulnud, kuna osakonnale pole ette nahtud nii palju inimesi ja tootunde et see voimalik oleks. Ei viitsind sel teemal kaua vaielda, mida ma sest ikka tean, olen ju ainult poolteist aastat Delis olnud eks, ja osakonnajuhataja pole minuteada nadalatki selles osakonnas olnud. See selleks. Teatas, et kui ma otsustan siiski kandideerida ja konkursi edukalt labiksin, siis oleks mul tema taielik toetus jms. Palus, et asja yle tosiselt jarele motleksin ja hiljemalt jargmiseks paevaks teada annaksin, sest asjaga on kiire (avalduste vastuvott oli tegelikult juba suletud ja vestlused/katsed algavad jargmisest ndlst).
Paar tundi siis too korvalt motlesin, ja laksin kysisn siis koik need asjad yle, mis mulle konkreetselt oleks muret tekitanud ja toenaolised probleemid ja tapsed tookohustused. Arutasime asja paris pikalt, suutsin talle selgeks teha, et koik mis tal paberil sujuvalt jookseks, paraku reaalses igapaevaelus kahjuks ei toimi. Paris suur osa neist on tingitud kaaskolleegide paindumatusest ja kompromissivalmiduse puudumisest. Vahemalt selles osas sai aru, et ma lihtsalt ei tekita tyhjast kohast probleemi ja ilmselt on mul natuke oigus kuna olen nende inimestega koos toodanud. Kratsis siis natuke kukalt ja teatas et moelgu yleoo ja andku teada, aga kui ma ikkagi otsustan et ei ole veel paris valmis, siis surub mu teamleaderite koolitusprogrammi, et ma jargmine kord oleksin siis valmis.
Raakisin Nickiga ohtul asja labi (ehk siis mina lahkasin asja ylevalt alla ja vasakult paremale ja otsast peale).. voi siis et mina soigusin tund aega ja tema katsus siis osavotlikku nagu teha. Esimesed pool tundi onnestuse see nagu paris hasti, lopuks vajus aga suht ara :p
Igatahes. Otsustasin, et seekord ei kandideeri kuna osakonna hetkeolukorras oleks see mu jaoks sama kui ilma ujumisoskuseta ja katkise paasterongaga keset ookeani ujuma oppimine. Teamleaderi koolitusprogrammi laheksin aga suurima heameelega, isegi kui see jargmine voimalus annab ennast oodata, on asi seda vaart. Lisateadmised tulevad alati kasuks ja mulle meeldib nii ehk naa nats yle miinimumi teha :p
Palgatous poleks nii markimisvaarne, et mu ujumistunnid hetkel ara tasuksid. Lisaks koigele muule mulle taitsa meeldib see osakond kus hetkel olen :o

Vaike new year's resolutioni lisa.. katsun natuke rohkem aega koogis veeta, ja mitte ainult pitsade/valmistoitude soendamisega tegeleda. Hetkel naiteks kana ahjus, pole varem vist elusees tervet kana korraga teinud :S Eks nais siis, kas ja mis, tana on hilja ja ilmselt suuremaks soomiseks ei lahe, aga olen leidnud veel yhe asja mis saab natuke soema vastuvotu osaliseks kui et "it's alright". Kana ja tuunikala riisi ja pastasalatid.
Ja olen leidnud omale sokolaadiasendaja (eks nais, kui lyhi- voi pikaajaline lahendus see on)... riisleivad karamelliga.

2 comments:

  1. Eeehhh! Jänes shampust ei joo! Ikka oleks pidanud pea ees külma vette hüppama! Seda enam, kui ülemus su kandidatuuri toetab.. Aga mine siis kindlasti sellele koolitusele ja järgmine kord kui selline võimalus avaneb siis ära mõtle liiga palju. Lihtsalt tee!!! :)

    ReplyDelete
  2. Tead, oleks nad seda voimalust mulle enne eelmist "asjapulka" pakkunud, oleksin vastu votnud. Aga viimase aasta on meid "juhtinud" 22aastane enesekehtestamisvajadusega neidis, keda issi hellitavalt (ja kohati suht tabavalt) mini-Hitleriks kutsub. Mul on terve aasta blogist valja jaanud, ja nyyd muutuks kogu selle teema lahkamine eepose sarnaseks. Mul on reeglina elevandikannatus (v.a igasugused v22ksud ja muud mommy's special snowflakes'id :P), aga peale tydruku osakonna juhatamist palusin ennast doktori saatekirja alusel (dussi all sain kaia vaid kummikinnastes, nousid pesta ei saand, oosel magada ka mitte kuna kaed oli villis ja veritsesid on daily basis, ja nii ligi pool aastat) teise osakonda viia. Kui ma algselt taitsa nautisin Deli tood, siis nyydseks on see paris vastukarva, sest moraal on nullis, koik katsuvad vaid minimaalsega hakkama saada (kui kuidagi ei onnestu jargmise vahetuse kaela jatta) tiimitunnetus puudub. Naide eilsest: yks tytarlaps soovis oma yhte tuleviku laupaevast vahetust ara vahetada. Ainus inimene kellega seda vahetada teatas siis et "ofcourse not. Not even if it was your wedding day" :) Pealegi, peale koolitusprogrammi labimist kvalifitseerun ykskoik millise osakonna teamleaderi kohale, mitte ainult Deli ;)
    mmm.. oleks vist pidanud omaette blog entryna tegema :P

    ReplyDelete